Δευτέρα 24 Δεκεμβρίου 2012

Nα τα πούμε;;;

Σήμερα το πρωί, έξω απ το "Γερμανό" εδώ στο Μαραθώνα. Με πλησιάζει μια ομάδα κοριτσιών της Α΄Τάξης του Γυμνασίου μας και όλες μαζί, με μια φωνή....."Να τα πούμε Κύριε"; Με ξαφνιάζουν λίγο...Τους απαντώ...."Που εδώ, στο δρόμο" ; " Ναι Κύριε, εδώ....πειράζει; ". Ηταν φυσικά θετική η απάντησή μου...Κι όλες μαζί πρόσχαρες, γεμάτες ζωή και νεανική ομορφιά μου τα είπαν....Με συγκίνησαν...τα παλιόπαιδα, καθώς  είπαν όλους τους στίχους και θέλησαν να με κεράσουν σοκολατάκι....Πολλές οι ευχές μου, πολλή η αγάπη μου για τα παιδιά του σχολείου μου, πολλή και η συγκίνησή μου...Και του χρόνου παιδιά. Ε!   περιμένω να μου τα πείτε και την παραμονή της πρωτοχρονιάς....Διαφορετικά...στο γραφείο....... Χρόνια Πολλά παιδιά!!! Να είστε καλά με τις οικογένειές σας!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου