Δευτέρα 13 Μαΐου 2019

Αν θές ν΄αλλάξεις το κόσμο.......

Προχτές,  καθώς σαρώνω... το διαδίκτυο, μια ανάρτηση μιας υποψήφιας σε ένα τοπικό συμβούλιο, που δείχνει να είναι επικεφαλής της παράταξης που φαίνεται ότι εκπροσωπεί, με "τσιγκλάει"να τη δω. Είναι μια υποψήφια σε ένα δήμο διαφορετικό από αυτόν που μένω, εργάζομαι αλλά και ψηφίζω. Αν και κάτι μου λέει ότι θα χάσω το χρόνο μου....με το να δω τη συγκεκριμένη υποψηφία υποκύπτω στο πειρασμό της...ενημέρωσης. Κι έτσι τελικά βλέπω το βίντεο....... Έχασα το χρόνο μου!!! Έτσι ένιωσα.
Είναι μια υποψηφιότητα ανεπαρκής, άνευρη, δίχως στοχασμό και όνειρο, αφού άκουσα λόγια χιλιοειπωμένα και δίχως ουσία. Αναρωτήθηκα πόσους ψήφους θα πάρει ο συνδυασμός........Θα περιμένω να δω.......Δε θα με εκπλήξει ο αριθμός των ψήφων.......Τότε σκέφθηκα ένα σύνθημα που είχε γραφτεί στον εξωτερικό τοίχο ενός θερινού σινεμά, ένα σύνθημα που είχα φωτογραφήσει και τη φωτο την έχω κορνιζάρει και κρεμάσει σ΄ ένα τοίχο στο γραφείο μου στο σχολείο που υπηρετώ......
Εκείνο το σύνθημα δίδασκε και διδάσκει λοιπόν......."Αν θες να αλλάξεις το κόσμο, πρέπει πρώτα να αλλάξεις τον εαυτό σου......". Μια μεγάλη αλήθεια εκφράζει αυτή η φράση. Θα σας ενημερώσω όμως μετά τις δημοτικές εκλογές ποιο ποσοστό πήρε ο συνδυασμός που σας ανέφερα. Λέτε να πέσω έξω στις προβλέψεις μου;;;;;;;;;;;;;;;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου