Σάββατο 25 Ιουλίου 2009

Στα χώματα αυτά ζούσαν οι δικοί μου...

Ο χάρτης της επαρχίας Αλμωπίας, έτσι για να προσανατολιστείτε.



Το λεωφορείο της κινητής βιβλιοθήκης Βέροιας στην αυλή του Γυμνασίου Φούστανης. Στο βάθος το Πίνοβο. Κώστα θυμάσαι τις εκπομπές μας από ψηλά???...



Στη φωτό διακρίνονται: εμπρός ο δρόμος που συνδέει τη Φούστανη με τα βορειότερα χωριά της επαρχίας Αλμωπίας Νότια, Περίκλεια, Αρχάγγελο, Λαγκαδιά κλπ, στα αριστερά στο μέσο διακρίνεται το Γυμνάσιο Φούστανης και στα δεξιά το χωριό που με φιλοξένησε, η Θηριόπετρα.

Από την αυλή του Γυμνασίου Φούστανης , ατενίζοντας βόρεια....βλέπουμε το ύψωμα των μαχών του εμφυλίου στα πέτρινα χρόνια...




O κεντρικός δρόμος της Φούστανης.






Ιδιαίτερα ενδιαφέρον το δημοσίευμα από την "ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ". Γνωστά σε μένα και τα εδάφη που αναφέρεται και μερικά από τα πρόσωπα. Οι μνήμες μου γύρισαν 26 χρόνια πίσω.....Στο Γυμνάσιο Φούστανης ή Φουστάνης στη ντόπια διάλεκτο.
Παιδιά μου , εκεί στα σύνορα, δε σας έχω ξεχάσει. Σας θυμάμαι σχεδόν όλους. Σϊμο και Δέσποινα αγαπημένοι μου φίλοι που μου ανοίξατε το σπίτι σας μα και τη καρδιά σας, Κατίνα και Χρήστο με τους ευγενικούς σας τρόπους, καλοί μου συνάδελφοι όλους σας θυμάμαι.....Mα κι εκεί στη Θηριόπετρα..Πρόεδρε "Νταγιάν", Δημήτρη καλέ μου συνάδελφε με τη Ρούλα τη γυναίκα σου, Γιακείμη...... και τους άλλους σας θυμάμαι όλους....Μα δε μπορώ να ξεχάσω και τον αδικοχαμένο γιατρό μας....τον Άκη που έφυγε τόσο νωρίς!!!

http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_ell_2_25/07/2009_323448,,

Οι φωτό έχουν ληφθεί από διάφορα sites. Δεν διεκδικώ τη πατρότητά τους με κανένα τρόπο. Απλά τις έχω αποθηκεύσει κατά καιρούς και δε θυμάμαι την προέλευση. Ο χάρτης ίσως είναι του Ορειβ. Συλλόγου Αριδαίας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου