Τετάρτη 17 Φεβρουαρίου 2010

Φωτό από την Καρατζόβα

Περίεργοι γεωλογικοί σχηματισμοί στο Λουτράκι της Καρατζόβας.



Το εσωτερικό της Ι. Μονής Αρχαγγέλου, στον Αρχάγγελο της Βόρειας Καρατζόβας.
Βεβαίως φίλε και συνάδελφε Α.Κ. θα σε διαψεύσω πως στη Μονή για χρόνια δεν υπήρξε καμιά εκκλησιαστική δραστηριότητα. Σου θυμίζω την αρχιερατική Θ. Λειτουργία, σε χρόνους δύσκολους, στην οποία λειτούργησε ο μακαριστός μητροπολίτης Καλλίνικος και στην οποία είχα την ευκαιρία να παραστώ.


Ανεβαίνοντας από την Περίκλεια προς τον Αρχάγγελο ενώ στο βάθος διακρίνεται η επαρχιακή οδός Φούστανης-Νότιας-Περίκλειας-Αρχαγγέλου.



Εξωτερική άποψη του Ναού της Ι. Μονής Αρχαγγέλου.




Και άλλη μια άλλη άποψη της πεδιάδας, στη Βόρεια Καρατζόβα ή Αλμωπία.

Φίλε Τάσο ευχαριστώ για την αποστολή των φωτό. Δεν σου κρύβω πως ζήλεψα λίγο. Ηθελα να ήμουν μαζί σας εκεί. Να σας ξεναγήσω, να σας μιλήσω για τις ομορφιές της περιοχής, να επισκεφτούμε ξωκκλήσια και τοποθεσίες πανέμορφες. Ακόμη τα ορεινά χειρουργεία των ανταρτών στο Αετοχώρι. Να περπατήσουμε στα σοκκάκια της Φούστανης και της Θηριόπετρας. ΄Ισως να μην ξέρεις πως στο ύψωμα πάνω από τη Φούστανη είχε πολεμήσει, νεαρός αξιωματικός τότε, ο μετέπειτα μεγάλος πολιτικός Σοφοκλής Βενιζέλος. Να μιλήσουμε με τους κατοίκους, μαθητές μου του τότε και του παλιότερου τότε...γνώριμους. Ξέρεις πως οι αναμνήσεις μου είναι ολοζώντανες, αν και πέρασαν τα χρόνια. Μα εκεί βρήκα ανθρώπους ζεστούς, φιλόξενους που μίλησαν στη ψυχή μου. Ακόμη-ακόμη η μνήμη είναι ζωντανή για τον φίλο μου τον αγροτικό γιατρό που έφυγε τόσο άδικα μα και για τον άλλο γιατρό που η τραγική σύμπτωση...τον έφερε στη ζωή της αδελφής μου...Ξεχνιούνται όλα αυτά φίλε;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου