Κυριακή 20 Ιουνίου 2010

Θέματα Μαθηματικών

Στο forum του δικτυακού τόπου mathematica.gr στο οποίο είμαι μέλος, διάβασα τα παρακάτω. Τα μεταφέρω εδώ για προβληματισμό των συναδέλφων Μαθηματικών και όχι μόνο. Τα πάσης φύσεως κείμενα δεν είναι δικά μου. Απλά τα παραθέτω εδώ επειδή μου άρεσε αυτός ο γραπτός λόγος.






--Μια χαρά θέματα! Προτάθηκαν σε κάποιο σχολείο;

--Ναι σε λύκειο της Αττικής, μέσος όρος γραπτών στο τμήμα που έκανα μάθημα 9,61 και αν εξαιρέσουμε 4 άτομα που έγραψαν 01/20 οι υπόλοιποι κυμάνθηκαν σε βαθμολογίες 06-19/20.

--Αν θέλεις να σου πω την άποψή μου, τα θέματα είναι πολύ καλά, πολύ πιθανόν να τα πρότεινα και εγώ, όμως τα θεωρώ απαιτητικά χωρίς να γνωρίζω το επίπεδο της τάξης, ιδίως αν δεν έχουν δει παρόμοια...

--Ο μέσος όρος των μαθητών δηλώνει ότι αποτύχαμε από κοινού, μαθητές και καθηγητές, αφού οι μαθητές δυστυχώς δεν ήταν κατάλληλα διαβασμένοι και ο καθηγητής δεν έκρινε σωστά το επίπεδο της τάξης, τι λες;

--Δεν κρίνω καμία κατάσταση γιατί δεν έχω όλα τα δεδομένα, απλά προσπαθώ να καταλάβω την λογική των θεμάτων...

--Γιαυτό ίσως θα πρέπει οι βαθμοί να μπουν σε μια κανονική κατανομή να γίνει ένα scaling δηλαδή να ανέβουν λίγο. Δεν σημαίνει απαραίτητα ότι απέτυχαν οι προσπάθειες.


--Τα στατιστικά σου στοιχεία δεν είναι σαφή.
Στο Θέμα 1-4-4, γιατί όχι για κάθε x\epsilon R.

--Για τα θέματα θεωρίας γ1, γ2, γ3 η ένσταση μου βρίσκεται στο ότι είναι άμεσα συμπεράσματα της θεωρίας. Έχουμε ξανασυζητήσει στο forum για το θέμα αυτό. Το 1ο θέμα πρέπει να είναι θέμα θεωρίας το οποίο υπάρχει μέσα στο σχολικό βιβλίο.





--Ζούμε πλέον σε καιρούς απροσμέτρητης ανευθυνότητας και άπατης οκνηρίας.
Τα παιδιά σήμερα κατακεραυνωμενα
απο το χαβαλεδισμο της τηλεορασης(η μεσημεριανή ζώνη ...σκοτώνει),
τον πιθηκισμό των stars(;;;;)-ειδώλων(ο καλύτερος απο αυτους μπορεί να εχει βγαλει το δημοτικό πριν ο μπαμπάς του τον στείλει στα καλλιστεία ή στο greek-idiot),
τις "μάρκες" και τους χαλκάδες οσον αφορά τη τόσο αμφιλεγόμενη πια, ένδυση-υπόδηση ,
αποτελουν μια "αγελη" έτοιμη να θυσιαστεί στο βωμό όλων αυτών των αετονύχηδων που πολύ εύκολα πια, πωλούν και αγοράζουν μέχρι και ....ιδανικα, συνειδήσεις πατρίδες οικογένειες.
Τι φταίει γι'αυτή την απόλυτη ξεφτίλα;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
Τα αίτια θα τα αναζητήσουμε μέσα στον πυρήνα της οικογένειας.
Τα παιδιά πρέπει επιτέλους να αντιληφθούν τι σημαίνει εργάζομαι-παράγω-σκέφτομαι-διεκδικώ-απαιτώ(;)-συνθετω-κρίνω-συγκρίνω-διακρίνω-καλυπτω τις πραγματικές ανάγκες μου........όλες καθαρές μαθηματικές έννοιες.
Πιστεύω ότι πλέον έχει αρχίσει να αλλοιώνεται το ιδιο το DNA(ο γενετικος μας κωδικας) .....και η κατάσταση τείνει να γίνει μη αναστρέψιμη.
Μπορεί ο καθηγητης να βοηθήσει;ΟΧΙ!
Μόνο αν έχει στοιχεια επικοινωνιακού χαρακτήρα (φυσικά κανείς δεν τον υποχρεώνει) τοτε ισως να τον "ακούσουν" λιγο.....αλλά θα "στρίψουν" παλι μόλις βγουν από την τάξη..και πρέπει να διάβασουν.
Που χωρανε λοιπόν αυτά τα θέματα;;;;;;;
Σε μια ταξη 30 ας πούμε ατόμων από τους οποίους :
οι 3 εχουν παει θετική γιατί πράγματι διαβάζουν
οι 10 εχουν παει τεχνολογικη γιατι βαριουνται τα αρχαια(το διάβασμα)
οι 4 εχουν παει τεχνολογική γιατί πραγματι καπου στοχεύουν
και απο τους 13 της θεωρητικής οι 9 έχουν παει "γιατί στα αρχαία αν διαβάσεις περνάς!!!!!!!!!"
Και το τραγικό είναι ότι σε όλα τα παραπάνω δεν υπάρχει ίχνος υπερβολής!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου