Πέμπτη 23 Σεπτεμβρίου 2010

Mεταμεσονύκτιο ανάγνωσμα...

Πριν λίγα λεπτά, και μετά από ένα μικρό σχεδιασμό για την αυριανή σχολική δράση...διάβασα το καινούργιο φύλλο του "Καλλικράτη". Διάβασα όλες τις σελίδες της νέας εφημερίδας. Είδα τον εαυτό μου με άλλους συνυποψηφίους στη μάχη του Νοέμβρη...Κι εκεί που διάβαζα για το Λαογραφικό Μουσείο του Βαρνάβα, η αλλαγή σελίδας έκανε τις κόρες των ματιών να διασταλλούν...Αναφορά στο προσωπικό μου ιστολόγιο... Είναι τιμή για μένα να γνωστοποιηθεί η παρουσία του στο διαδίκτυο... Για όσους το επισκέπτεστε για πρώτη φορά, είναι η καθημερινή μου "έκφραση" σε αυτό. Δεν μπορούμε να αρνηθούμε την επίδραση του διαδικτύου στη ζωή μας πλέον. Να ξέρετε πως θα με βρίσκετε , καθημερινά, στο ιστολόγιό μου. Μπορείτε να μου στείλετε e-mail αν κάτι θέλετε να ρωτήσετε και φυσικά θα παίρνετε απάντηση. Ο κόσμος μας εξελίσσεται, μετασχηματίζεται και πρέπει να χρησιμοποιούμε τη νέα τεχνολογία. Ευχαριστώ τους υπεύθυνους της εφημερίδας για τη δημοσίευση. Και όλους εσάς που με συναντήσατε στη διαδικτυακή διαδρομή μου.

2 σχόλια:

  1. Εμείς σας ευχαριστούμε !!!Το ιστολόγιο σας -το οποίο επισκέπτομαι καθημερινά και έχω συστήσει και σε όσους θα μπορούσαν να το εκτιμήσουν -βρίσκεται στα αγαπημένα του υπολογιστή και της ψυχής μου!!!Πολλές φορές οι αναρτήσεις σας αποτελούν θέμα συζήτησης στην οικογένειά μου .Ο σύζυγος μου και τα παιδιά μου γνωρίζουν κι αυτοί το διαδικτυακό μου φίλο Dimarath!!!
    Να'στε καλά να μας κρατάτε παρέα ,να μας συγκινείτε ,να μας ενημερώνετε και να μας προβληματίζετε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστώ καλή μου συναδέλφισσα για τα καλά σας λόγια. Εσείς βεβαίως πρέπει να ξέρετε πως για όλους αυτούς τους προβληματισμούς, για όλες αυτές τις συζητήσεις και τις συγκινήσεις ευθύνονται τα Μαθηματικά!!!. Πιστεύω πως δε διαφωνείτε γι΄ αυτό. Χαιρετισμούς σε όλη την οικογένειά σας εκεί, στο νησί της Παναγιάς της Τσαμπίκας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή