Τρίτη 3 Μαΐου 2011

Για σένα καλέ μου φίλε...

Για σένα καλέ μου φίλε και εκλεκτέ συνάδελφε τα λόγια τούτα. Κι αν η χτεσινή μας επαγγελματική... σύναξη δε μας άφησε πολύ χρόνο για να τα πούμε εν εκτάσει, εμείς βρήκαμε πάλι την ευκαιρία να καταθέσουμε λίγες και ζεστές σκέψεις για τα Μαθηματικά μας, τη μουσική, τα βιβλία, τις σκέψεις και τις ελπίδες μας. Χαίρομαι να καταθέτω τις σκέψεις μου σε σένα και να ακούω τις δικές σου. Και να ξέρεις, πως θεωρώ πως καλώς έγραψα ότι έγραψα για εκείνους τους στίχους του γίγαντα της ποίησης. Αναφέρομαι στους στίχους που μου έστειλες. Ευχαριστώ για τα καλά λόγια σου για το δικό μου πνευματικό αγώνα. Μα έτσι δε πρέπει να κάνω φίλε; Αυτό δε προστάζει μια ατόφια συνείδηση; Στην εκ νέου συνάντησή μας, την Πέμπτη το πρωί, θα σου προσκομίσω νέα δεδομένα. Ε! εσύ, όπως όλοι οι καλοί μου φίλοι, τα δικαιούσαι...Καλημέρα και καλό μάθημα Γιάννη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου