Δάσκαλος:Σχεδίασε έναν άξονα.
Μαθητής:Εύκολο, κύριε.
________________________________________________________
Μαθητής: Δε λέτε τίποτα κύριε. Κάτι δε σας αρέσει. Σχεδίασα έναν
όμορφο "ίσιο" άξονα.
Δάσκαλος: Δεν είναι άξονας, Είναι μια πολύ όμορφη οριζόντια ευθεία.
Μαθητής:Χμ.... Μου δίνετε 10 δευτερόλεπτα;
Δάσκαλος: Βεβαίως.
Μαθητής: Θυμήθηκα....Δεν έβαλα την αρχή......
___________._____________________________________________
Ο
Δάσκαλος: Σωστά τώρα. Μα μήπως ξέρεις άλλα "προσόντα"μιας ευθείας
για να ονομαστεί άξονας;
Βοηθείστε με λίγο κύριε......
Ένας απλός διάλογος στη πορεία προς τη γνώση. Λόγω ελλείψεως χρόνου δε τον συνεχίζω. Θα προσπαθήσω να επανέλθω όμως.
Μαθητής:Εύκολο, κύριε.
________________________________________________________
Μαθητής: Δε λέτε τίποτα κύριε. Κάτι δε σας αρέσει. Σχεδίασα έναν
όμορφο "ίσιο" άξονα.
Δάσκαλος: Δεν είναι άξονας, Είναι μια πολύ όμορφη οριζόντια ευθεία.
Μαθητής:Χμ.... Μου δίνετε 10 δευτερόλεπτα;
Δάσκαλος: Βεβαίως.
Μαθητής: Θυμήθηκα....Δεν έβαλα την αρχή......
___________._____________________________________________
Ο
Δάσκαλος: Σωστά τώρα. Μα μήπως ξέρεις άλλα "προσόντα"μιας ευθείας
για να ονομαστεί άξονας;
Βοηθείστε με λίγο κύριε......
Ένας απλός διάλογος στη πορεία προς τη γνώση. Λόγω ελλείψεως χρόνου δε τον συνεχίζω. Θα προσπαθήσω να επανέλθω όμως.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου