Τρίτη 26 Οκτωβρίου 2010

Τωρα που πας στη ξενητειά...

Αφού κλείστε την μουσική του blog ( πάνω δεξιά ) ακούστε μουσική από την αξεπέραστη Νάνα Μούσχουρη.






Τώρα που πας στη ξενιτειά
πουλί θα γίνω του νοτιά
γρήγορα να σ' ανταμώσω.
Για να σου φέρω τον σταυρό
που μου παράγγειλες να βρω
δαχτυλίδι να σου δώσω.

Ήσουν κυπαρίσσι στην αυλή μου αγαπημένο
ποιος θα μου χαρίσει το φιλί που περιμένω.
Στ' όμορφο ακρογιάλι καρτερώ να μου 'ρθεις πάλι
σαν μικρό χαρούμενο πουλί. (δις)

Χρυσή μου αγάπη έχε γεια
να 'ναι μαζί σου η Παναγιά
κι όταν 'ρθει το περιστέρι.

Θα χω κρεμάσει φυλαχτό
στο παραθύρι τ' ανοιχτό
την καρδιά μου σαν αστέρι.

Ήσουν κυπαρίσσι στην αυλή μου αγαπημένο
ποιος θα μου χαρίσει το φιλί που περιμένω.
Στ' όμορφο ακρογιάλι καρτερώ να μου ρθεις πάλι
σαν μικρό χαρούμενο πουλί. (δις)

1 σχόλιο:

  1. ΠΡΙΝ ΑΠ' ΟΛΑ,

    ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ!

    ΚΑΛΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ,
    ΚΙ ΑΥΤΟ ΓΙΑΤΙ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΩΙ ΣΗΜΕΡΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΩ ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΣΟΥ, ΝΑ ΠΩ ΜΙΑ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΣΟΥ ΔΩΣΩ ΤΙΣ ΕΥΧΕΣ ΜΟΥ!
    ΒΕΒΑΙΑ, ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΗΘΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟ ΕΞΗΓΗΣΩ! ΓΙ' ΑΥΤΟ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΣΕ ΕΠΙΣΚΕΠΤΟΜΑΙ ΜΕΤΑ ΤΟ ΜΕΣΟΝΥΚΤΙΟ ΑΝ ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΑΚΟΜΗ, ΟΡΙΣΜΕΝΕΣ ΦΟΡΕΣ ΔΥΣΚΟΛΕΥΟΜΑΙ.
    ΑΠΟ ΤΑ NOTICES THΣ GOOGLE, ΕΚΕΙΝΟ ΠΟΥ ΕΧΩ ΑΝΤΙΛΗΦΘΕΙ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΜΑΛΛΟΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΟΕΙΣ ΚΑΠΟΙΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΕ ΤΟ ΟΠΟΙΟ, ΚΑΘΩΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ, ΤΟ laptop ΜΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΥΜΒΑΤΟ! ΚΙ ΑΥΤΟ, ΓΙΑΤΙ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΜΟΥ ΤΙΘΕΤΑΙ ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΑΝ ΣΥΜΦΩΝΩ ΝΑ ΤΟ ΑΚΥΡΩΣΕΙ. ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΛΕΩ "ΝΑΙ", ΤΟ ΤΖΟΥΚ ΜΠΟΞ ΣΟΥ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ, ΟΡΙΣΜΕΝΕΣ ΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΒΙΝΤΕΟ ΣΟΥ ΑΠΕΝΕΡΓΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ.
    ΠΑΝΤΩΣ, ΜΠΟΡΕΣΑ, ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΣΗΜΕΡΑ, ΝΑ ΣΟΥ ΔΩΣΩ ΤΙΣ ΕΥΧΕΣ ΜΟΥ!
    ΚΑΙ... ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΜΟΥ :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή